tiistai 8. tammikuuta 2013

Home: Nyt mä keksin!

Täällä taas pähkäilen betoniportaiden kohtaloa. 
Mies on nyt taas tiukasti sitä mieltä, että vanhoista portaista tulisi täysin hyvät entisöimällä. 


Old stairs...
Itse en sitä epäile mutta minua ei miellytä tippaakaan vanhojen portaiden arkkitehtuuri. Ei se, että ne ovat muutaman sentin yli viereisen seinälinjan. Ei se, että seinän ja portaiden reisilankun väliin jaa parin sentin aukko. Ei se, että portaiden alta pitää siivota jatkuvasti erikseen. Eikä se lohduta minua, että takaosat laitetaan umpeen pölyn estämiseksi... 


Olen vähän sellainen, että kun saan jotain päähäni en luovuta ennen kuin se on laitettu toteen! Ja edelleen olen sitä mieltä, että betoniset portaat istuisivat betonilattioiden kanssa yhdistävästi yläkerran ja alakerran välille. Tietysti siinä sivussa porrasmelu pienenee, vaikkei noista vanhoistakaan mitään suurempaa kuulu. 



Pohdinkin - voisiko portaat tehdä Siporexin porraspaloista? 
Onko kukaan kokeillut tai onko teillä kokemusta? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa kommentoida, kiitos! :)