sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Life: Sykähdyttävä sunnuntai



Suhteellisen rento sunnuntai takana, ainakin mulla... mutta ei mun pumpulla
Jo eilen leposyke oli 90-100 lyöntiä/min ja hieman rytmihäiriö-tuntemuksiakin tuli..beetasalpaajalla unenpäästä kiinni! Tänään olen läähättänyt samaan tapaan ja rinnassa tuntuu inhottavalta.
Jos tämä ei nyt tästä pahene niin yritän sinnitellä 2 viikkoa - jolloin on lääkäri.
Onneksi ensi viikon perjantaina 19. päivä on myös kilpirauhaslääkäri - jes!
Apuja kaivataan! Alkaa muuten riittämään tämä lääkärillä ravaaminen...! 



Eveliina Tistelgren, joka voitti fitness-sarjassa kultaa! 

Olen kyttäillyt fitness-kisojen tuloksia eilisestä saakka! Oma vointi ei sallinut paikan päälle lähtöä, alkaa nykyisin ahdistamaan ihmispaljoudessa ja hälyssä... Upeita naisia! 

Tänään kävin raksalla pyörähtämässä.. Pystyin tekemään jos kyseessä oleva tekeminen tapahtui joko maassa tai pystyssä mitään kyykkimistä tai kumartelua kun siitä tulee niin huono olo ja puuskututtaa. Saatiin me taas aikaiseksi jotakin pientä... 
takkahuoneen slammaus saatiin loppuun, muutamien kolojen tilkitseminen, vaatehuoneen lautalattian valmisteleminen maalausta varten, pattereiden maalausta ja mies maalasi vielä kattoakin. 


Vaatehuoneen lattia, hieman leveämpää mäntylautaa.

Meillä ongelmana vinot katot, valo tulee viistosti ja näyttää kaikki virheet (raidat). Ei hyvä. 
Ollaan (mies on) maalattu lyhytnukkaisella telalla... Toivottavasti saataisiin se siistiksi jollain ilveellä. Kyllähän päälle tulee vielä ne listat ruudukoksi mutta silti... :/


kattoa

Ruokahalu on edelleen kateissa, korkealla sykkeellä on varmasti jotain tekemistä asian kanssa... 
Ainut mitä tekee mieli on appelsiinit (jaffa) ja riisipuuro.
Tietysti olen joutunut hieman myös pakottamaan itseäni syömään. 
Olen tehnyt riisipuuroni kookosmaitoon ja tietty Luomu-puuroriisinjyvistä. 
Laitan ohjeen myöhemmin jos kiinnostaa! 




Kuvassa on Luomu-mustikkakeittoa (olin laiska)! 
Parasta kun teet keiton itse, etkä sotkeudu ainenkaan sokerittomiin aspartaami-mehukeittoihin. 
Pidemmän päälle tämä appelsiini-riisi-ruokavalio ei tosiaankaan toimi... 
Täytyy yrittää karistaa huonovointisuus ensi viikolla.

Lähdin raksalta niin hyvällä voinnilla, että vähänajan päästä tuli mieheltä viesti:

"Ootko hengis..."


Jep, olenhan minä - ilta menee vaakatasossa lepäillen... ;)


Rentoa sunnuntaita ja tehokasta alkavaa viikkoa!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa kommentoida, kiitos! :)